Hejdå lördag

                                            Datum: 2010-04-17 Tid: 21:59:33 Kategori: Vardagslyx
Då har även lördagen passerat, men det har varit en bra dag!

Den började i morse utav att jag vaknade helt andfådd av en mardröm om att en tjej hade drunknat. Usch, kanske inte världens bästa början på en dag precis. Tog ungefär 5 minuter innan jag kunde andas normalt igen. Åt frukost och gjorde mig i ordning för att sedan fara iväg till Tibro med mamma. Vi åkte till butiken Förr & Nu och handlade på oss lite fina saker. En jättemysig lokal var det och den var fylld med alla onödiga, men ack så mysiga saker man kan tänka sig. Jag fick hjälpa butiksägaren att ladda upp en bild på blocket, och som tack fick jag mig lite choklad! :}

Efter besöket i butiken så begav vi oss till Syster Yster och fikade. Jag tog en chokladboll och té, mums! Blev glad men o så förvånad när jag såg att min, Anton och Emelies receptbok befann sig på en bänk och lyste upp hela cafét. Vad roligt! :}

Pluggade hela eftermiddagen och är (typ) färdig med uppsatsen i samhäll nu. Usch vad jag hatar uppsatser! Den största anledningen till att jag gör det är att jag vet att jag suger på det, och att betyget kommer vara väldigt dåligt. Mycket slit för ingenting kan man tycka.. Nåväl, jag hoppas på det bästa! Tack alla (återigen) för att ni var med och tyckte till i undersökningen. Utan den fältundersökningen hade arbetet nog farit väldigt illa. :')

Nu på kvällen kom Cajsa förbi en sväng och hade med sig ett paket!! Så otroligt gulligt. Får dock inte glömma att det var från Olle också...;) Paketet innehöll 2 st grymt söta pyjamasar som absolut kommer att användas! Den ena var grön med en sötisgroda på, och den andra var vit med en massa olika grodor på. TACK TACK TACK!!! Söta ni är allihop som ger mig presenter (eller snarare ger bebisen presenter!) Det uppskattas väldigt, väldigt mycket. Detta ska jag komma ihåg sen när ni själva får barn, då är det jag som kommer farandes med presenter högt och lågt! ;) Förutom att öppna paketet så snackade vi lite om bland annat massage! Gud så sugen jag blev på att få det.. jag måste masseras i höst! Vi tittade även på Jakten på Julia!

En fantastisk dag! Förutom att det blåser och att Missan har varit grinig mestadels hela dagen..."/
1 kommentarer                                                                                                                    
  Beatrice Bäckstrand

sådana pyjamaser hade Devin också. Han fick det av sin mormor när han föddes. Så söta ju! Dem blev väl använda kan jag säga ;)

2010-04-18 l 07:54:10
Blogg/hemsida: http://beabus87.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: