Jag och bananflugan

                                            Datum: 2010-04-07 Tid: 10:31:44 Kategori: Vardagslyx
I flera månader har jag blivit förföljd av en liten, liten bananfluga, ni vet sådana där som brukar finnas vid frukt.. Jag undrar vem det är, och vad den vill? Man har ju hört att vissa döda går in i djurkroppar för att förmedla något, men jag kan då säga att bananflugan inte var det bästa valet! Tyvärr blir jag bara irriterad av att ha en liten fluga runt mig hela tiden, usch!

Idag struntade jag i skolan eftersom det ändå bara hade blivit en lektion för min del. Hade en fruktansvärd huvudvärk när jag vaknade (det brukar jag inte ha) och med tanke på att magen är ganska jobbig nu så orkar jag inte gå runt och släpa på datorn hela dagen. Ska ju dock in till Skövde i eftermiddag i alla fall, pga. den där informationsträffen jag skrev om igår. Jag hoppas att huvudvärken har släppt tills dess..

En otroligt positiv nyhet är att jag 05:40 i morse fick ett mail från Anna&Axel. I mailet stod det att statusen var uppdaterad, och vagnen är nu skickad! Tjoho! Det betyder ju att vagnen borde vara här redan nästa vecka, vad skönt! :} Jag längtar tills vi har alla saker; säng, skötbord och liknande. Jag gillar att vara väl förberedd så att säga. ;) Det vore hemskt om bebisen skulle komma nu, när det enda vi har är en babysitter, en badbalja,ett spjälskydd och kläder. Å andra sidan skulle det väl lösa sig ändå, det är ju bara att bebisen får sova nån annanstans, typ i badbaljan med en massa filtar. ;) Nej gud ;P
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: