Ljuvliga betyg

                                            Datum: 2010-04-22 Tid: 16:43:49 Kategori: School
Kom hem för en stund sedan och har hunnit klämma i mig 2 frallor och 2 glas oboy. Det var äcklig mat i skolan idag så jag åt knappt nåt, that's why I'm hungry I guess. ;) Fick reda på mitt prov i ellära idag, jag hade fått IG! Tjoho, jag tror det är mitt 9 IG på IT-gymnasiet, men jag är lika glaer för dä. ^^ 6 poäng hade jag och man behövde 8 för godkänt, det är ju fantastiskt vilken otur man kan ha ibland.

Satt på bussen hem och funderade över vad jag har fått IG i. Kom fram till följande:
»Nationella provet i matte B
»Prov i matte C
»Prov i matte C
»Nationella provet i matte C (fick IG i kursen)
»Prov i webbdesign (fick IG i kursen)
»Prov i historia
»Prov i historia
»Prov om mekanik
»Prov om ellära

Det var dem jag kom på just nu, men det är antagligen många fler!
Men äh, jag är väl inte mer än mänsklig!! I stort sett alla får väl IG nån gång i sitt liv, även jag. ;)

Jag måste bara skriva ner något som jag stör mig på så fruktansvärt, och som jag stolt kan säga att jag själv nästan aldrig gör. Särskrivningar. Sär skrivningar. Sär-skrivningar. Det har jag antagligen fått från Marie haha, som också hatar det. Men håll med, är det inte FRUKTANSVÄRT? Det värsta av allt med detta fenomen är att det ofta sker av vuxna människor som har gått i skolan och har en utbildning. Hade de inte svenska i skolan? Läser de aldrig böcker? Jag ska inte vara för elak så jag får nog sluta skriva nu, men jag kommer aldrig att sluta störa mig på det!! Aldrig!

Tilläggas bör (i detta hemska inlägg) att jag & Anton fixade ett VG på vår inlämning i Organisation & Ledarskap. Härligt!
Ciao! :)
1 kommentarer                                                                                                                    
  Emelielonglegs

och jag har hunnit klämma i mig en halv burk kolakakor från Ö&B för 11 kr. Haha fyfaaaaaaan xD



Grattis till VG´t :D

2010-04-22 l 18:35:51
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: