Prov efter prov efter prov..

                                            Datum: 2010-04-08 Tid: 10:34:24 Kategori: School
Hejsan på er :}

I morse steg jag upp tidigt ur min sköna säng (fast den var inte så skön eftersom rummet var iskallt och täcket hade åkt av) eftersom jag skulle åka in tidigt till skolan - med mor. Nu har jag verkligen blivit lat med att gå omkring kan jag säga. Skor för 99:- från H&M är inte det mest komfortabla man kan ha på fötterna som gravid, jäklar vad det ömmar så fort man rör sig pga. den alldeles för platta sulan!! Hur som helst så behövde jag komma till skolan tidigt eftersom jag 08:20 hade prov i religion (tänkte att jag kunde öva lite på det innan vi började, så det gjorde inget att jag kom tidigt). Provet gick inte dåligt men det gick heller inte bra. Ett VG är kanske lite för mycket att hoppas på, men det är nog inte omöjligt. Är i alla fall säker på att jag får G, och det är huvudsaken för jag har verkligen inte tid till att göra ett omprov.

Nu har mina kära vänner lektion och jag sitter vid nåt bord nånstans i skolan. Jag funderar på att göra något annat för jag klarar inte av det här längre. Ryggen gör fruktansvärt ont och jag står snart inte ut längre!! En promenad känns mysigt, fast jag tror att det är ganska mulet ute nu, och med de underbara skorna jag har på mig så tror jag att jag skiter i det. Jag kanske ska lägga mig i sängen istället? :}

Nu är i alla fall veckans alla "måsten" i skolan slut, och nu kan man ta det lugnt. I morgon har jag endast en lektion (jag undrar hur många gånger jag har skrivit i bloggen att jag bara har en lektion på fredagar!??!?!?!) och sedan är det helg. En helg som innebär att jag går in i vecka 35, och en helg som innebär att jag ska till IKEA//Jönköping för att inhandla bebissaker. Mysigt! I morgon ska jag och Johan även laga Flygande Jakob på kvällen, så underbart gott!!!

Det enda som behövs är:
»Grillad kyckling
»Vispgrädde
»Chilisås
»Bananer
och ris till

Inte en massa kryddor, bacon och jordnötter! Blä! :}
1 kommentarer                                                                                                                    
  cajsa

du får skaffa bättre skor och vila dig ;)



mysigt det låter med fredagsmys!

2010-04-08 l 10:48:44
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: