Söndag vecka 15

                                            Datum: 2010-04-18 Tid: 11:26:02 Kategori: Vardagslyx
God morgon på er!

Nu har jag skickat in min uppsats om abort, äntligen! Det får gå som det går tänker jag, men jag hoppas att det blir högre än IG i alla fall. Jag har ju för tusan suttit hela helgen! ;O Just nu sitter jag i ett väldigt stökigt vardagsrum och lyssnar på Pain of Salvation samtidigt som mamma rollar hallen vit. Den är redan vit i och för sig, men den ska bli vitare! Eftersom väggarna innan var bruna så blev den vita färgen lite lilaaktig, men nu ska det bli vitt vitt vitt! Spaljen och trappan ska också målas vit så det är full håll i gång här hemma. Jag känner mig klumpig och värdelös som inte kan hjälpa till att bära saker, usch! Haha och vart jag än går så slår jag i magen i någonting. :{

På tal om magen så är den snart borta!! Jag älskar den givetvis men det ska bli skönt att kunna röra sig som en normal människa igen. Idag befinner jag mig i vecka 36!!! (35+1). Snart är min och Johans lilla sötnos här, men innan dess ska jag lida lite på sjukhuset, ha ha.. Jag känner på mig att den smärtan kommer vara hemsk men samtidigt underbar! Varje gång jag har riktigt ont någonstans så brukar jag gå in i mig själv och fokusera på vart smärtan är... kanske borde prova samma sak på bb? Är man medveten om vart smärtan är någonstans så brukar det bli lite bättre... i alla fall för mig! :} Det var mitt lilla "dagens tips!" ;)

På tal om bebisen så kommer det som vanligt på söndagar ett inlägg lite senare idag med bild + info om hur långt bebisen är utvecklad! :} Haha jag älskar de där magbilderna faktiskt, och är väldigt lycklig över att jag tagit kort varje vecka! Undrar om det är någon skillnad idag jämfört med förra veckan... det återstår att se! :D

Ciao!
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: