21/2 Söndag 2010

                                            Datum: 2010-02-21 Tid: 18:09:51 Kategori: Blandat
Hallå på er i kylan och mörkret!

Skulle inte det här fantastiska vädret passa en vampyr perfekt? Mörker och kyla...Eller de kanske inte tycker om snö? Äh, jag är inte så insatt i vampyrlivet direkt, men man kan ju anta att att de gillar det liite i alla fall.
Har precis snaskat i mig ett sånt där kex i form av Ballerina Kladdkaka. Det var inte alls lika äckligt som nästan alla människor har påstått, fast jag kan ju inte direkt säga att det smakade kladdkaka...då har de verkligen lyckats. Haha xD

Solen har skinit idag för en gångs skull, härligt! Det firade jag med att sitta inne och plugga Organisation & Ledarskap. Jag har prov i morgon och har haft hela veckan på mig att plugga, men inte då. Min motivation är som bortblåst, och jag förstår faktiskt inte varför!? Hur som helst så ska det bli skönt när den här veckan är avklarad, då en redovisning och 2 prov är avklarade. På fredag beger jag mig söderut, till varmare breddgrader! Dock går hissen inte så långt som jag hade hoppats, utan den stannar redan i Danmark, Fredrikshamn. Eftersom morfar då fyller 60, så har han bjudit släkten på badhotellet där. Trevligt! Dock är jag lite fundersam över det där med badningen... jag vill inte få in en massa baciller som kan vara dåligt för barnet, och jag vill inte visa upp min hemska kropp för omgivningen. Bläblä, haha men de får stå ut. Alternativet är ju att jag köper en våtdräkt, eller att jag helt enkelt ligger i vattnet hela tiden så att ingen ser. Vi kommer hem dagen efter igen, just so you know!

Går in i vecka 28 idag för övrigt, jag slänger nog in en liten magbild om ett tag! Jag ska bara läsa klart om alla organisatinsskolor som fanns på 1800- och 1900-talet först! Tråkigt, men behövligt ifall jag ska kunna klara provet i morgon.
2 kommentarer                                                                                                                    
  Emma, Mamma till Tuvaliee!

Det kommer gå fort den sista tiden.. :) Jobbigt att inte veta könet?

2010-02-21 l 19:14:10
Blogg/hemsida: http://aboutourslife.blogg.se/
  Petra

Ballrina Kladdkaka är min nya favorit, så försvinner den igen blir jag väldigt ledsen. Jag älskar den, speciellt om man doppat den i mjölk. :P



Sv: Ja, jag hade också känt mig lite osäker om jag inte fått se förlossningen innan jag skulle dit.

2010-02-22 l 17:44:13
Blogg/hemsida: http://linnea84.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: