Alla ♥ dag

                                            Datum: 2010-02-14 Tid: 13:03:38 Kategori: Blandat
Hej på er :}

Idag går jag in i vecka 27, vilket innebär att det endast är 13 veckor kvar till det beräknade födelsedatumet!
Tiden går undan, även om det ibland känns som att det är en evighet kvar. Dock har jag börjat njuta mer av den här tiden som gravid nu, då jag inser att jag faktiskt kommer att ha barnet för all framtid sen (HOPPAS jag såklart!). Det är ju alldeles fantstiskt att vara pregnant, trots att allt det fysiska blir snäppet jobbigare. ^^

Som rubriken lyder så är det alla hjärtans dag idag, fint! Jag hade min älskling här inatt (han är fortfarande här btw) som sov över, och vi låg och kliade varandra på ryggen och gav varandra vadmassage igårkväll! Det var såå skönt! Tydligen så är ju vattumän extra känsliga kring vaderna, och det kan jag nog säga att jag är!

Som den nyttiga människan jag är (vi behöver ju inte gå in närmare på att jag just nu dricker cola och käkar gifflar..) så var jag & Johan nyss nere på ICA en sväng och handlade lite godsaker. En promenad dit tar ungefär 20 minuter, och det är riktigt bra motion för mig som behöver röra på mig. Hjo är nämligen inte känt för att vara plant...snarare fullt med backar (som alltid tycks gå uppför..). Det kändes en stund som om vi redan hade fått vårt lilla barn, för vi stod en bra stund och kikade på blöjor och barnmat. Funderade lite på hur mycket pengar som kommer att gå åt osv. Det blir nog i alla fall inte så billigt! ;)

Borde nog vara lite extra söt & snäll idag, men vi får väl se hur det blir med det! ;) Jag kan bjuda Johan på en liten giffel kanske? (A)

Om snön envist ska ligga kvar så kan det väl i alla fall vara sol...

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: