Dagens lunch

                                            Datum: 2010-02-16 Tid: 14:13:14 Kategori: Vardagslyx

 

Dagens lunch idag fick bli en enkel baguette. Jag och min bror gick till ICA tidigare idag och införskaffade lite nödvändiga ingredienser, typ baguetten. Det råkade även komma med en liten chokladbit, men det är en annan histora. ;) Jag blir så trött på den här snön nu, och även på alla avgaser. Hjo är en liten stad med inte alltför mycket trafik om man jämför med t ex Skövde. Trots detta så ligger det sjukt mycket avgaser i luften och jag vill inte andas. Då kommer ju det förorenade in i min kropp, rätt in till bebisen osv. Jag hoppas att det inte blir lika mycket skit sen i sommar, för då vill jag inte att mitt lilla barn ska vistas ute! :O Dock har jag ju planer på att gå en lång promenad varenda dag, men då får jag väl helt enkelt gå där det inte är någon trafik. ;D Inne i skogen och på ensliga vägar, spooky ;)

 

Idag är det ju fettisdagen kom jag på! Detta ska vi "fira" med en semla senare idag, pappa skulle tydligen köpa med sig hem. Gott! Dock gillar jag inte mandelmassa, men den får jag pilla undan. ;)

 

2 kommentarer                                                                                                                    
  Tina S

Ohh den baugetten såg mkt mkt god ut!!

2010-02-16 l 16:24:16
Blogg/hemsida: http://onodiginfo.blogg.se/
  Wero

Jag äter alltid semlor med vaniljkräm istället <3

2010-02-16 l 17:29:45
Blogg/hemsida: http://izredam.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: