Drömmen om en pojke

                                            Datum: 2010-02-17 Tid: 10:26:18 Kategori: Drömmar
God morgon på er :}

Jag måste bara berätta om en sjuk dröm jag hade inatt, och jag vet inte riktigt hur jag ska tyda den...
Både jag & Johan var så sjukt nyfikna på vad det var för kön på bebisen, så vi bestämde oss för att helt enkelt ta ur den ur min kropp för att titta! (Jag vara lika långt gången i drömmen som jag är i verkligheten kan ni ju lägga på minnet..) Bebisen låg som i ett litet hölje, och när vi väl fick ut den så var den som en docka som satt fast på en pinne. Haha, jag antar att det kommer ifrån modellerna på bebisar som finns på MVC.
Vi ställde ett tänt ljus framför bebisen så att vi skulle se att den andades, och varje gång ljuset släcktes så var det ett tecken på att den andades ut.

Åh, det lilla barnet var helt perfekt! Världens finaste och lenaste hy som var sådär lagom brun, och när jag tittade vad det var för kön på den så var det en liten pojk! ♥ En liten Leon. :)

Efter ett tag så var det dags att stoppa tillbaka bebisen in i mig igen, och när allt var färdigt så blev jag riktigt rädd! Jag började tänka på alla infektionsrisker som kunde hända den lille, och på något sätt fick jag för mig att han skulle få problem med luktsinnet senare i sitt liv i och med ljuset som stått framför hans lilla näsa och luktat.
Hur ska jag tolka den här drömmen? Har jag fått svar på vad det är för en liten människa där inne, eller försöker någon bara göra mig förvirrad? ;O I så fall så lyckas denna "någon" väldigt bra!

Bild lånad från google

1 kommentarer                                                                                                                    
  Sofia

Jag har också haft en del skumma drömmar om vad det är för kön på bebben, men har då ingen aning om vad det betyder :S Från början drömde jag bara att det var en flicka, och jag kände som på mig att det var det, men sista två ggrna har jag drömt att det är en pojke. Rätt skumt :b



Grattis till graviditeten förresten :)

2010-02-17 l 22:09:56
Blogg/hemsida: http://ssofiaj.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: