Ett nytt mål!

                                            Datum: 2010-02-24 Tid: 10:19:41 Kategori: Blandat

 

Efter att ha lyssnat på det här klippet (som jag för övrigt hittade hos Tobias) så har jag nu ett nytt mål i mitt liv. Jag ska lära mig den här låten! Den är ju så himla fin, lite sorglig kanske, men det är ju det som gör en bra låt näst intill!

 

Skolan är stängd idag med vilket är oerhört positivt för både mig och mitt projektarbetes skull. Om ett par timmar ska jag möta Emelie nere vid Njuta och vi ska snacka lite med det företaget. Vi ska även försöka få tag på de andra fiken i den lilla staden! [Note: Glöm inte kameran!] För tillfället ser det väldigt ljust ut vad gäller Njuta, så jag hoppas med hela mitt hjärta att de andra fiken är lika positiva.

 

Klockan 16 idag har jag tid på MVC för ytterligare en liten kontroll av magen. Hade jag inte varit hemma från skolan idag hade det blivit ett väldigt åkande mellan Hjo-Skövde men det slipper jag nu. Fantastiskt! Nu kan jag i godan ro ha en lugn dag utan en massa spring fram & tillbaka, hoppas jag i alla fall. :} Idag är en sådan dag då jag skulle ha haft körkort! Nu måste jag pulsa ner till stan i den här snön, vilket är jobbigt för en gravid kvinna. Ni anar inte hur min balans har försämrats också! Ett litet felsteg i snön och jag ligger där som en liten uppochnervänd sköldpadda och kommer inte upp! Pinsamt...

2 kommentarer                                                                                                                    
  Anonym

låt se... kommer du ihåg ;-) vi såg filmen som låten användes i... men du kanske inte kommer ihåg vilken film det va? googla inte :D

2010-02-24 l 20:48:12
  LYDIA

sv: Åh, piano är så fint! Vill också kunna spela så bra! Jag kan hantera piano till grunderna och lite till, men inte alls så där bra! Haha, har massa påbörjade projekt på fina låtar jag vill kunna spela men jag orkar aldrig färdigställa dom x]

2010-03-06 l 20:05:27
Blogg/hemsida: http://lydiajosefine.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: