Lite nytt och fräscht

                                            Datum: 2010-02-12 Tid: 19:10:08 Kategori: Design

Tryck F5
(eller något annat om ni har mac osv..)

Jag tycks aldrig bli nöjd med mina designer, men tydligen har jag fastnat i det grön/bruna för tillfället. Färgen grön sägs ju vara harmonisk, medan den bruna är väldigt neutral. Är det så jag känner mig nu kanske? Harmonisk och neutral..Haha, man kan ju alltid sitta och fundera. ^^

Känner mig hyfsat nöjd med den nuvarande i alla fall, den får ligga här ett tag. Jag lär ju byta sen när bebisen finns om inte annat! Så om 99 dagar + - ett par veckor. Jag tror i alla fall inte att jag kommer sitta och designa min blogg sen när en liten bebis behöver sin mor. ♥

Justde, jag ska ändra så att texten glider ut över hela contenten eftersom jag förstorade den en aning. Det blev så små bilder (500px) men nu kan jag använda mig av 600. Bra, då syns bilderna bättre. :}
Snart blir det fläskfilé och potatisgratäng här, jösses vad smarrigt!

HAHA! Mitt & Cajsas grattiskort till Marie när hon fyllde år i december ;) Självklart ska alla våra katter vara på plats!

2 kommentarer                                                                                                                    
  Anonym

haha jaa jag också! haha :D

2010-02-13 l 12:00:38
Blogg/hemsida: http://wordsofmylife.blogg.se/
  mymic

svar: Thanx ♥ Jaaa, men som fack att man vill ha sommar nu! Blir ju galen xD

Din bild var också nice ;D

kramo!

2010-02-13 l 13:57:20
Blogg/hemsida: http://mymic.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: