Näst intill insnöade

                                            Datum: 2010-02-23 Tid: 17:23:23 Kategori: Foton

 

Hehe, det är rätt mycket snö i vår trädgård. Tillräckligt mycket för att fota det och bevara minnet. Vem vet, det kanske dröjer 15 år innan nästan "våg" av snö kommer. Som ni ser så har vi värsta vallarna av snö precis vid ingången, och i helgen använde vi inte ens ytterdörren som ingång. Vi gick in genom tvättstugan istället.

 

Trodde inte att idag skulle bli en särskilt aktiv dag, men det visade sig att jag hade fel. Jag har hunnit med en hel del faktiskt!
» Skotta undan all snö som ni ser på bilderna (inklusive garageuppfarten som inte syns)
» Tömma diskmaskinen och ställa in ny disk + skura besticklådan som var lite för smutsig för min smak.
» Göra samhällskunskap som jag egentligen skulle haft redovisning om i morgon.
» Göra 2 inlämningar i affärsjuridiken och skickat in dem.
» Rensat min skoldator och slängt gamla skoluppgifter/bilder m.m. så att den inte är lika full längre.

Det kanske inte var så mycket förresten...men bättre än ingenting! :} Nu ska jag göra mig en leverpastejsmacka och lite varm oboy!

[Haha, på översta bilden ser ni 2 lekstugor. Kan tillägga att nästan varenda hus i området har en sådan i trädgården..Man kan skymta taket av våran lilla stuga på nedersta bilden!]
2 kommentarer                                                                                                                    
  Matilda; Mamma till Mercedes & Leon

ah okej va kul, jag har alltid älskat kaniner och haft många sen jag var liten :) men sålde mina "sista" när mercedes var bebis.



2010-02-23 l 19:37:32
Blogg/hemsida: http://majbebis08.blogg.se/
  Patricia Lindh

Gud, hittade inte vart jag skulle kommentera! blev ju tokig här. Härliga bilder, dick vill jag inte HA mer SNÖÖÖ nu! Jag hade ju trott att ja skulle kila omkring på stan i solen utan snö med barnvagnen nu om 19 dagar, IN MY FACE!



Fin mage du har!

Ska sätta mig och kolla igenom lite mer bilder som du har här. Tok kul :)



Kram

2010-03-01 l 11:23:58
Blogg/hemsida: http://mammasangel.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: