Söta nappar

                                            Datum: 2010-02-07 Tid: 19:37:06 Kategori: Julia

 

Titta vilka fina nappar jag har gjort på namnnappen.se. När den lilla bebisen finns här om ett par månader, och beroende på vad han eller hon får för namn, så ska jag införskaffa sådana här sötingar. (Jag skrev Leon och Ayla nu bara för att det just nu är våra namnförslag!)

 

Nu är det inte lång tid kvar, känns det som i alla fall! :) 14 veckor i bästa fall.

I morgon börjar jag redan vid 08:20, usch för sådana dagar! Det innebär att jag som Hjobo måste ta en buss härifrån redan vid 07:15 för att hinna i tid. Håltimmen i morgon vet jag inte riktigt hur jag ska nyttja, jag borde nog börja läsa på proven som jag har veckan efteråt (på sportlovet :O) i naturkunskap. Det ska bli gött när de väl är gjorda sen, då jag är ikapp! :)

 

Nu ska jag titta på Bingolotto, sen En annan del av Köping. Härligt liv ;P

2 kommentarer                                                                                                                    
  JOHANNA .

Sv; Jo det är bara fint med mig :) Ska kika på en annan del av köping sen och så.

2010-02-07 l 19:44:58
Blogg/hemsida: http://johannavk.blogg.se/
  Melinda - Mamma till Maja ♥

aah, du ska köpa en sån här focus duo vagn :) eller nowalex eller vad de nu kallas ;P haha. vilken färg ska du ta och vart ska du köpa den ifrån?

2010-02-07 l 21:34:42
Blogg/hemsida: http://melindawingren.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: