Torsdag 18/2 -10

                                            Datum: 2010-02-18 Tid: 11:54:18 Kategori: Blandat
God morgon :}

Usch det är redan torsdag, vilket innebär att lovet snart är slut. Tiden ska alltid gå så fort när man minst av allt vill det...Det enda positiva med att tiden går undan just nu är väl att BF närmar sig med 'stormsteg' (om man kan säga så fastän det är 93 dagar kvar..). Den lille där inne i magen rör sig för fullt genom att vända och vrida på sig, det är så mysigt! Allra mest hålligång är det kvällstid när jag sitter utslagen i soffan. Tänk vad spännande allt det här är egentligen. Jag har ett litet liv där inne i magen, men jag har verkligen ingen aning om vem det är. Det återstår att se i maj/juni.

Johan är här just nu, han sov här inatt. Mysigt! Vi såg en jättebra film igår vid namn Crank. Huvudrollen i filmen är ingen mindre än Jason Statham som bland annat är med i filmen Death Race. Han är faktiskt en riktigt bra skådespelare! Kanske en ny favorit för min del ;) Filmen var hur som helst en actionfilm, haha och den var så rolig! En hel del sjuka scener som gjorde att man dog av skratt typ...Ni borde verkligen se den, gör det! :}

På tal om Johan så spelade vi nyss yatsy och han vann...Den lille kretinen fick YATSY hela 2 gånger, och jag 0. Efter spelet så skulle vi se hur många gånger som krävdes att slå för att få yatsy, och mitt personbästa blev 4.. Johans 7..En gång sa vi att 'så många gånger det blir nu, det datumet i maj kommer bebisen att födas', och det blev 11! Så, vi får väl se ifall den lille bebisen tittar ut den 11 maj, eller om detta var helt åt helvete! ;)

Bild från sommarjobbet -09

4 kommentarer                                                                                                                    
  Sara - Alicias mamma & gravid

Man kankse skulle testa att göra dem ;)'Tack så mycket!

2010-02-18 l 18:45:33
Blogg/hemsida: http://saralovdahl.blogg.se/
  emma

ah, sommarn är verkligen efterlängtad!

Det är kalas med mig, sj? :D

2010-02-18 l 18:48:22
Blogg/hemsida: http://ebolmgren.blogg.se/
  Saara ♥Min Graviditet och Vardag♥

Åhh gud så roligt :)

Det är som roligast när man hittar någon med samma bf :D

Ja, vi har några olika namn på lill flickan :)

Vet du vilket kön erat barn är?

2010-02-18 l 19:28:59
Blogg/hemsida: http://itssaraslife.blogg.se/
  Jela - Bebis i mars

Nä nu börjar det verkligen dra ihop sig :) Åh du får bebben perfekt till sommaren :P

2010-02-18 l 20:13:49
Blogg/hemsida: http://jeliz.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: