14 månader <3

                                            Datum: 2010-01-03 Tid: 21:45:13 Kategori: Vardagslyx
I morgon har jag och min älskling varit tillsammans i 14 månader. <3 Det ska vi fira med att lämna ett urinprov på vårdcentralen. :) Hah, nej det är inte säkert att jag ska göra det, men jag ska i alla fall ringa dit och höra ifall de tycker att det är någon idé att jag lämnar något..I och med att jag haft ont i magen/ryggen menar jag..

Jag och Johan å andra sidan ska äta på Hamnkrogen här i Hjo, en underbar Bookmaker är jag sugen på. Den är hela 40 kr billigare än en Black & White på Mangos! Då kanske man till och med ska kosta på sig en efterrätt? ;) Nej fy, aldrig mer. Jag köpte en kladdkaka där en gång för 60 kr, och den var knappt god.
Dock ska jag baka bullar i morrn tänkte jag, så det kan vi ju ta som 'efterrätt'.

Ibland är det ju helt underbart att vara gravid! När det inte gör ont, utan när det endast är mysigt. Som nu: jag sitter här vid datorn med lite musik på och känner hur det då och då rör sig där inne i min kropp. Små rörelser som är så underbara! :)

Nu har jag suttit vid datorn i stort sett hela dagen, dags för mig att lämna stället! Är lite trött, så sova vore nog ingen dum idé! Ska nog dock ligga en stund på spikmattan innan, den verkar göra susen! :)

Ta hand om er, puss!
2 kommentarer                                                                                                                    
  Emelie

Sv:Tack så mycket du!:)

2010-01-04 l 14:31:23
Blogg/hemsida: http://jemelie.blogg.se/
  Elin

tackar =)

2010-01-04 l 21:57:21
Blogg/hemsida: http://elinburstedt.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: