25 januari 2010

                                            Datum: 2010-01-25 Tid: 16:25:17 Kategori: Vardagslyx
Måndag idag vilket betydde att mitt nya (och sista!) schema började att gälla. Morgonen var otroligt hemsk eftersom jag tog 07:15-bussen in till Skövde vilket enligt mig är extremt tidigt. Såhär kommer det vara typ 2 dagar i veckan så vi får väl se hur pass jag orkar med det..Efter första lektionen som börjar kring halv 9 så har vi ett stort hål vilket betyder diverse saker. Antingen kan jag ju plugga, gå en promenad (som jag gjorde idag) eller något annat skojsigt! Fruktansvärt är det, jag hade mycket hellre slutat 2-3 timmar tidigare! :}
Sista lektionen var naturkunskap i alla fall, och jag & kära lilla Anton (som för övrigt snöt sig på min hand typ..) ska tillsammans göra en uppgift som handlar om Borrelia. Spännande! Vi var inne på att välja magsår först, för jag är faktiskt rätt intresserad av det! Jag har alltid tyckt att det låter riktigt läskigt..ett sår i magen liksom...men vi tog Borrelia istället! Jag antar att jag ändå lär få lära mig en hel del om alla möjliga sjukdomar om jag nu utbildar mig till sjuksköterska framöver. :}

Sitter vid den stationära datorn nu, alldeles frusen. Det tar ett par timmar innan kroppen ställer om sig och blir genomvarm igen, så under tiden får jag lida.

Hmm, jag känner mig tom på ord! Vet inte riktigt vad jag har att förmedla den här måndagseftermiddagen. Jag kan väl kanske skriva att jag lider av enorma humörsvängningar nu för tiden. Stackars lilla Johan. Ena stunden är jag glad medan jag andra stunden skäller ut honom. Vad jag vet har jag inte haft dessa svängningar innan, så det kanske tillhör graviditeten? Justde! På tal om graviditeten så gick jag in i vecka 24 igår men valde att inte ta någon bild på lilla magen. Det är inte alls stor skillnad från förra veckan, så jag väntar en vecka till! Så kanske ni ser någon skillnad då istället! :}

Nu ska jag fortsätta frysa, puss
1 kommentarer                                                                                                                    
  Anton

Men inte snöt mig

2010-01-25 l 19:29:49
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: