9 januari -10

                                            Datum: 2010-01-09 Tid: 13:06:50 Kategori: Foton

Nikon D200, 24-85 mm Macro

Har varit ute och tagit ett par naturbilder idag i den bitande kylan! Det är inte utan att man får köldskador kan jag lova. Sjön ni ser ovan är Vättern, och den stigande ångan. Kylan riktigt drar upp den lilla värmen som finns kvar där i. Jag undrar hur lång tid det kommer ta för all snön att smälta bort sen? Kommer det bli översvämning tro? ;O

 

Tog betydligt fler bilder än dessa, för vi var även uppe en sväng vid Mullsjön en sväng, men det blir så mycket om jag ska lägga ut alla på en gång! Med andra ord kommer de andra bilderna att komma upp allt eftersom. Med tanke på min bildbrist så kanske det är en riktigt bra idé då inläggen slipper bli innehållande endast text.

 

Till lunch idag blir det kassler, ris och currysås - vad gott!


Och justde, jag råkade ut för en pinsam grej vid Mullsjön som jag HOPPAS att ingen såg. Jag satt på huk och fotade, men jag kunde inte ta mig upp sen igen. Jag bara föll. Det är nog den lilla magen som spökar med sin vikt antar jag! ;) När jag duschade igår så kom jag även på, till min förskräckelse, att jag är ungefär en och en halv meter lång, med en meters omkrets runt magen. Vad mobbat :}

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: