Beställning efter beställning...

                                            Datum: 2010-01-06 Tid: 17:35:36 Kategori: Vardagslyx
Jösses vad fort det går att bli av med pengar när internet finns..

Kollade upp hur mycket jag hade kvar på kontot och tänkte ungefär såhär 'det är väl onödigt att de ska ligga där'. Därför har jag nu beställt detta:

Påslakansetet är lite svårt att se kanske, men det är i färgen korall (skräll..) med blommor på. Jättesött! Tog kläderna i en storlek större än vad jag normalt skulle ha behövt, och jag hoppas att det räcker! Men en jacka i storlek 40 borde räcka.. jag ska ju ändå inte knäppa den! :} Nu gäller det att hitta några bra byxor också, fast jag tror att jag kommer leva på leggins/strumpbyxor nu i vår. Lättast så! ;}

3 kommentarer                                                                                                                    
  Neo - Rika barn leka bäst

så hemskt när pegnarna bara ryker via internet shopping :D



svarhihi hur mår du? :D

2010-01-06 l 18:17:15
Blogg/hemsida: http://kinkyneo.blogg.se/
  din nos <3

gulligt nos :D <3<3 hoppas allt går bra! ska ju repa idag som sagt ... du ville gå promenad sa du...

2010-01-07 l 12:06:26
  Gotlänning, sambo och foto

okej, men ett stort grattis till er båda!

2010-01-07 l 18:04:26
Blogg/hemsida: http://ringbomm.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: