Checklista

                                            Datum: 2010-01-10 Tid: 20:13:04 Kategori: Blandat
[x] Bädda rent i sängen
[x] Tvättat rent Sixtens bur
[ ] Matat Nelly
[x] Ätit ost (!)
[ ] Duschat

Såhär ser min lilla lista ut för tillfället. Stackars lilla Nelly, haha. Men hon ska få sin middag alldeles strax.
Lite tidigt kanske, men jag kommer inte blogga mer ikväll, så godnatt :}
1 kommentarer                                                                                                                    
  /nina

Ja gud jah! Jag tycker det är så himla interessant med allt som har med det övernaturliga att göra. Men jag är väldigt feg för vad som finns..vill gärna inte se något liksom :O

2010-01-10 l 21:32:20
Blogg/hemsida: http://naijson.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: