Grönt är skönt

                                            Datum: 2010-01-06 Tid: 15:05:32 Kategori: Blandat
Tryck F5!

Nu ska jag inte byta design på ett tag.. nu är jag hyfsat nöjd! :}
Jag tyckte att den gula färgen blev lite väl skrikig, och lite för ljus, så jag tog grönt istället!

Har ju suttit vid datorn jättemycket de senaste dagarna, så idag bestämde jag att jag först och främst skulle städa rummet, sen har jag gjort mig förtjänt av att sitta här. Sagt & gjort. Nu är rummet kliniskt rent, ljusstaken och alla tomtar är borta, och den röda duken på skrivbordet är utbytt mot en vit. Fräscht! :}

Det som står på sidan av bloggen 'Bloggen ses bäst i Mozilla', det stämmer verkligen! Det ser inte klokt ut i exempelvis Explorer. Å andra sidan använder jag aldrig det, men ni som gör det undrar väl säkert vad jag är för miffo som inte kan göra en ordentlig design. Men den ser bra ut i Mozilla i alla fall, det är väl huvudsaken! ^^

Bild från en kruka i trädgården

5 kommentarer                                                                                                                    
  ~ Mamma till Devin, 090723 ~

Jo. det är klart jag saknar den. Längtar lite till nästa barn, men det blir inte än på några år! :) Jag måste ha ett jobb innan vi börjar tänka på ett syskon till Devin.

2010-01-06 l 15:11:03
Blogg/hemsida: http://beabus87.blogg.se/
  Katja

ja, det är verkligen jättegott :)

2010-01-06 l 15:15:28
Blogg/hemsida: http://katjaandersson.blogg.se/
  Päls <3

fint nos ;) men f5 funkar inte för mig... ;-) mac äre annat kortkommando

2010-01-06 l 15:20:53
  JENNY

2010-01-06 l 17:03:16
Blogg/hemsida: http://gucciime.blogg.se/
  ~ Mamma till Devin, 090723 ~

Jag har ingen gymnasieutbildning ännu. Funderar på att plugga lite vid sidan om sedan så jag får ett slutbetyg :)

2010-01-06 l 17:14:58
Blogg/hemsida: http://beabus87.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: