Hamnkrogen

                                            Datum: 2010-01-05 Tid: 21:34:31 Kategori: Vardagslyx
Jag & Johan kunde äntligen äta på Hamnkrogen idag, och det var riktigt gott! En bookmaker fick det bli och fysatan vad mätta vi blev av det. Jag vet inte om det räknas som vuxet eller endast nyttigt, men vi har faktiskt börjat köpa vatten istället för coca cola. I och för sig kan det vara snålhet också.. palla betala 30:- för 0,4 l dricka! ;S Men det blir så mycket bättre med vatten istället, för dels känner man smaken mer, och sen slipper man rapa i tid & otid på grund av kolsyran! ;)

För er som inte vet vad en bookmaker är så är det kort & gott en bit oxfilé, pommes, bearnaisesås och även en rostad brödbit (som köttet ligger på!). Det är sjukt gott! När vi äntligen kunde resa våra feta arslen ifrån stolarna så svängde vi in på Hem&Hobby för att köpa en ram som jag behövde. Jag snodde nämligen med mig en bild hemifrån Johan som jag så fint har ramat in. ↓

Han är väl omkring 2 år här skulle jag tro :)

 

Som jag skrivit i tidigare inlägg så älskar jag verkligen vintern och framför allt snön! Dock är jag trött på den här eviga kylan som bara tycks förvärras för varje dag. Jag menar, jag kan inte ens gå en promenad utan att frysa ihjäl! Näsan, öronen, kinderna, benen...allting liksom stelnar..Jag antar att jag får vara glad att jag bor såpass långt ner i landet, tänk att bo i Luleå nu! ;O

2 kommentarer                                                                                                                    
  Neo - Rika barn leka bäst

svar tackar du ska få länk !:D

2010-01-05 l 23:39:14
Blogg/hemsida: http://kinkyneo.blogg.se/
  Andrea

Bor du med dina föräldrar, eller bor du med din pojkvän/själv :)?

2010-01-06 l 13:33:46
Blogg/hemsida: http://youlovefashion.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: