Middag med Cajsa och Marie

                                            Datum: 2010-01-08 Tid: 15:18:45 Kategori: Vardagslyx


Kom alldeles nyss hem efter en 'romantisk' middag med Cajsa & Marie. Egentligen skulle denna ha ägt rum den 1 oktober förra året, men den fick bli till nu! Jag och Marie tog varsin bookmaker och Cajsa tog dagens, som var kyckling tror jag.

Efter middagen, som förresten var på Hamnkrogen (igen! Nu ska jag inte äta ute på ett tag..) så gick vi till ICA. På vägen dit höll vi på att förfrysa, jösses. Min näsa värkte och jag hann nästan få en rejäl huvudvärk innan vi kom fram. Väl där så satt det en gammal äcklig gubbe och näst intill försökte sno Cajsas kamera som hon höll i ena handen. Så vidrigt! ;O När vi gick förbi honom så tog han tag i den. ;O Som tur var höll Cajsa den i ett järngrepp, så det som hände var att vi gick fram till snubben och gav honom på käften! I alla fall i mina fantasier. ^^ Men usch, jävla typer alltså! Jag skulle kunna mörda sådana bara för att jag stör mig så mycket på dem!

Köpte med mig en påse nappar och lite choklad som jag nu sitter och mumsar på! :}
4 kommentarer                                                                                                                    
  sara

sv: ja jag är rätt less på kylan jag med... haft en bra dag annars?

2010-01-08 l 17:25:38
Blogg/hemsida: http://liveyourlifeandmakeitrock.blogg.se/
  Gotlänning, sambo och foto

jätte härliga bilder! :D

ja, de kändes onödigt.

vad har du gjort idag?

2010-01-08 l 17:32:03
Blogg/hemsida: http://ringbomm.blogg.se/
  Vilma

sista terminen? jag förstår att du är nervis! haha. jag kommer säkert kissa ner mig när det är dags för mig att börja sista terminen, hahaha.

2010-01-08 l 23:03:20
Blogg/hemsida: http://xnothing.blogg.se/
  Andrea

Fina bilder :)



Frågestund i min blogg, släng in en fråga om du har lust<3

2010-01-09 l 07:38:10
Blogg/hemsida: http://youlovefashion.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: