MVC 5/1

                                            Datum: 2010-01-05 Tid: 17:35:07 Kategori: Julia

Tidigare idag var jag nere på MVC för att bland annat lämna ett urinprov. Så vitt barnmorskan kunde se så såg allting normalt ut, vilket kändes skönt! Hon trodde även att smärtan i magen/benen berodde på att livmodern växer väldigt mycket nu och att det trycker på ljumskarna vilket i sin tur leder ner till låren. Min mage har ju faktiskt vuxit väldigt mycket på kort tid måste jag säga! Men det är bara roligt, även om man får en del blickar på stan ibland.. haha!

 

Jag fick även lyssna på bebisens hjärta, och nu var det runt 140 slag/minuten vilket var kanon! Magen kändes mjuk och bra också (även om jag tycker att den är hård som sten..!)

 

Det kanske är på tok för tidigt för att titta på en massa kläder till bebisen, men det är så roligt! Det finns så mycket sött där ute i butikerna, och kläderna nedan är allihop från H&M, för ett överkomligt pris för en fattig ungdom som mig..Med tanke på att jag inte vet vilket kön det blir än så får jag kolla lika mycket på båda avdelningarna! ;D

 

Söta kläder ↓

5 kommentarer                                                                                                                    
  Andrea

Naw vad kul, supersöta kläder :)

2010-01-05 l 17:45:46
Blogg/hemsida: http://youlovefashion.blogg.se/
  nawis^^

sv: han är en dvärgschnauzer! (:

2010-01-05 l 18:28:15
Blogg/hemsida: http://nawis.blogg.se/
  N: Att vara sambo & Gotlänning [foto]

jag dricker kaffe med bara mjölk, tycker inte de är gott med socker.



jag skulle haft ett barn på 3 år om jag inte tog bort det.. hm - men jag hoppas all lycka till er. kramar

2010-01-05 l 19:06:47
Blogg/hemsida: http://ringbomm.blogg.se/
  Juliamanda

Vilka söta kläder, önskar dig all lycka med bebisen! :)

2010-01-05 l 20:59:00
Blogg/hemsida: http://partycrowd.blogg.se/
  N: Att vara sambo & Gotlänning [foto]

jo precis.

jag själv ville ju behålla barnet, killen som jag var tillsammans med DÅ ville de också, men efter ett tag ångrade han sig (utan andledning) så då blev de ju att jag inte behöll det. men jag gillar unga mammor, de är spännande. och du skall vara glad som har din familj som stöd. kram

2010-01-05 l 21:30:36
Blogg/hemsida: http://ringbomm.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: