Ombyte förnöjer

                                            Datum: 2010-01-03 Tid: 21:22:58 Kategori: Design
En ny design är på plats!

Nytt år = ny design
Eller?

Hur som helst så är jag ganska nöjd, även om den inte är i världsklass direkt. Spännande förresten att se vad ni gillar för namn! Vad jag kan se nu så är det Ayla & Wilma som toppar listan. :}

Jag och mamma snackade lite förut om hur vi ska göra med mitt rum sen när bebisen flyttar in. Hur vi gör med möblering osv. Resultatet blev: jag byter rum! Med tanke på att mitt nuvarande rum har 'snetak' så kommer vi inte på någon bra lösning för hur spjälsängen, min egen säng, skötbordet m.m. ska stå, så nu flyttar jag ner en våning till ett rum med raka väggar! :) (Det rummet har varit mitt förut, då hade jag gult & rött där inne! Dock flyttade jag upp för ett par år sedan!)
Ju mer vi pratade om det, desto fler anledningar fann vi att det var det smartaste vi kunde göra. Då slipper jag ju springa i trappan om nätterna, har nära till köket - och dessutom - när bebisen sedan börjar krypa så finns det ingen risk för att han eller hon ramlar ner för trappan! Risken finns väl att han/hon ramlar uppför trappan i så fall...;S

Det kommer nog bli hur bra som helst. Här nere är väggarna beiga med en svartblommig fondvägg. Rummet är lite mindre, men det är ingen fara! Det enda som behövs göras är att riva bort de gamla tapeterna som är fastklistrade på garderobsdörrarna och istället måla dem vita. Missan har klöst sönder dem totalt..
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: