Plugg

                                            Datum: 2010-01-18 Tid: 20:30:33 Kategori: School
Gud vad skönt!!

Nu är vår samhällskunskapsinlämning i princip färdig. Jag känner att jag har gjort min del av arbetet i alla fall. :} Idag har jag pluggat rätt ordentligt tycker jag, även om jag kunde gjort lite till. Menmen, jag får väl läsa lite naturkunskap precis innan jag lägger mig, och i morrn såklart!

Har inga lektioner i morrn (det har jag däremot nästa tisdag för då påbörjas det nya schemat) så då kan jag ju passa på att plugga på dagen. Just nu vet jag inte hur vi har bestämt, men det kan bli så att jag åker in till Skövde på eftermiddagen och gör en snabb marknadsundersökning. Dock måste jag hem ganska tidigt för jag ska till MVC (kräksgruppen igen!) och prata lite precis som sist. 22 december var ju senaste gången, och jösses vad tiden går snabt. Det har näst intill gått en hel månad! ;O

Jag har en riktigt rolig sak att berätta också! Men det tar jag i ett annat inlägg! :)
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: