Se rörelserna

                                            Datum: 2010-01-18 Tid: 20:51:44 Kategori: Julia
Ytterligare ett litet inlägg i kategorin 'Bebis'.
Idag så såg jag för första gången på magen när bebisen rörde sig. Det var rätt häftigt. Samtidigt som jag tydligt kände rörelserna så såg jag även hur magen "bultade" utåt. Coool :}

Det var väl mest det jag ville skriva om. Men då vet jag i alla fall, att 2010-01-18 var det datumet då jag såg rörelserna för första gången. ;)

Gonatt på er sötnosar!
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: