Söndagsskvaller

                                            Datum: 2010-01-31 Tid: 13:34:39 Kategori: Blandat

I morgon fyller min älskling år! 19 år blir han, det lilla livet. :') Skönt att han fyller år 3 dagar innan mig, för när jag var liten lovade jag mig själv att aldrig bli ihop med någon yngre. Egentligen vet jag inte varför...antagligen för att man var mer ålderskänslig då. Det var STOR skillnad att vara 91a, mot att vara en liten fjuttig 92a. Haha, jösses! :}

Jag skäms nästan för att skriva det, men jag har inte köpt någon present och det vet han om. Istället ska vi vara i lägenheten (igen) och mysa och ha det trevligt. Han fick biobiljetter i julklapp av min familj som vi ska utnyttja någon dag framöver när det går en film som vi vill se. Sedan har jag även lovat att bjuda på mat på Mangos, men som sagt, vi väntar tills ett bättre tillfälle! Dessutom kan vi då fira båda våra födelsedagar. Vad lätt det kommer bli i framtiden kom jag på, om vi flyttar ihop och sådär. Då behövs det endast ett släktkalas eftersom det känns rätt onödigt att inte fira oss samtidigt...Dock kanske det då betyder att vi alltid kommer få någon gemensam present..? Hmm...

Klicka för en större bild. GÖR DET!

3 kommentarer                                                                                                                    
  B E C C A ♥

SV: Eller hur ;D I love it!

2010-01-31 l 13:53:26
Blogg/hemsida: http://babiekills.blogg.se/
  Nickan

Vad kul! Alltid roligt när man hittar någon med samma tycke :) Var i landet bor du? Kram

2010-01-31 l 14:12:06
Blogg/hemsida: http://nickansdagbok.blogg.se/
  Beatrice, mamma till Devin ♥

Det är ju skönt att du sluppit illamåendet, eller mådde du mycket illa i början av graviditeten? Själv mådde jag skit de första 16 veckorna, sedan avtog det lite. Jag kunde inte äta frukost överhuvudtaget. Det kom upp efter bara några minuter, så jag brukade äta brunch vid klockan 11-12 istället för frukost :P

2010-01-31 l 18:21:54
Blogg/hemsida: http://beabus87.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: