Tvåtusentio

                                            Datum: 2010-01-01 Tid: 16:02:27 Kategori: Vardagslyx
Nu är det äntligen ett nytt år!

Jag och Johan blev lite besvikna igår eftersom alla restauranger i hela Skövde hade stängt. Kände mig så jävla misslyckad som inte förstått tidigare att ingen vettig själ vill jobba på nyårsafton..
Istället för oxfilé så blev det en äggmacka med oboy till, och det dög det med. Mätt blev man i alla fall!  Lite Simpsons och andra tv-program innan vi åkte upp till berget för att titta på raketer. Det var nära att vi skulle få bli sittandes i bilen under själva tolvslaget, just för att nöden inte har nån lag..
HAHA, men vi hann ändå, och det var en hel del fina raketer på himlen! :}
Andra gången jag firar nyår med älsklingen, och förhoppningvis blir det många fler firanden för oss :}
Medan Johan, hans mamma och hans morbror drack champagne igår, så firade jag det hela med en burk coca cola!

Idag har jag varit på bröllop. Ett fint datum; 010110, och bröllopet och de som gifte sig var jättefina också! Det höll hus i Norra Fågelås kyrka (där jag döptes, och där antagligen min och Johans lilla bebis ska döpas sen med). En jättemysig kyrka, alldeles intill Marie! Egentligen var det inte meningen att vi skulle vara där, men vi kunde inte hålla oss undan!

Ett polaroidkollage som jag gjorde av en bild som jag tog igår.

1 kommentarer                                                                                                                    
  JENNY

tusen tusen tacktack ! :'D

2010-01-01 l 18:17:09
Blogg/hemsida: http://gucciime.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: