16 månader &hearts

                                            Datum: 2010-03-04 Tid: 21:13:31 Kategori: Älsklingen
Idag har jag och min älskade Johan varit ihop i hela 16 månader. En livstid för vissa, ett sandkorn i öknen för andra. För mig har det i alla fall varit 16 månader av kärlek, lycka, och glädje. Jag känner mig trygg med honom och skulle inte byta ut honom mot någon annan i hela världen.

På grund av hormoner, svartsjuka, missförstånd och liknande så har vi haft våra små duster (särskilt sedan jag blev gravid..) men det har alltid rett ut sig och blivit ännu bättre än vad det varit innan.

Vissa stunder känns det som om vi precis har träffats, och att vi är tillbaka till sommaren/hösten 2008 då allting var nytt och spännande, medan det andra stunder känns som om vi alltid varit tillsammans, och alltid kommer att vara det. Jag kan liksom inte tänka mig ett liv utan honom, även om vi ibland är ifrån varandra länge perioder. Det ser jag dock enbart som positivt, för det bevisar ju bara att vår kärlek är så stark att det inte spelar nån roll om vi ses varje dag eller någon gång i månaden.

Jag är så glad att det är du som är pappa till den lille godingen i magen, för jag vet att du och jag kommer att bli de bästa föräldrarna någonsin! Vi är lugna, snälla, roliga och jävligt coola, och det är väl bra egenskaper för föräldrar?! :D

Jag älskar dig mest av allt och längtar tills vår son/dotter kommer till världen
Vi kommer att bli en sån fin liten familj!

1 kommentarer                                                                                                                    
  Dinosarien <3

Älskling <3 vad underbart skrivet =) blir så kär när jag tänker på oss...! Jag längtar också ;-) Projektarbetet: typ 50% klart? eller lite mer kanske. :-)



Jag har lite filmer med mig från micke igår... bl.a. bröllopsfotografen som jag vet att du velat se ett tag ;-) När vill du se den då tro? Ring <3<3

2010-03-05 l 13:13:55
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: