1:a dagen på Påsklovet

                                            Datum: 2010-03-29 Tid: 11:09:20 Kategori: Blandat
God morgon :)

Idag ser ut som följande: plugga, plugga, plugga & plugga. Samhällskunskap.
Jag hade en hemsk dröm inatt då jag skulle göra ett prov, allting var helt fucked up! Jag skrev provet i ett kollegieblock och det blev helt konstigt. Jag kunde INGA svar på provet, men märkte efter en stund att svaren på provet fanns på ett papper som jag av misstag hade fått med mig. Dock var det så många människor runt omkring mig så det blev aldrig av att titta igenom facit ordentligt. Vilken panik jag fick när det ständigt var folk runt omkring mig, jag blev riktigt sur!

Allt slutade med att jag lämnade in ett prov där jag svarat på 3 frågor av 10 typ. Det kändes inge vidare.. Jag kan verkligen inte få IG på något mer nu, då klarar jag mig inte. xD

När jag kom ner idag så låg Missankatten i soffan och sov. Hon försvann dock kort därefter och började äta blommor. Nu sitter hon dock i Adams knä och blir kliad på ryggen - hon verkar inte tycka om det.
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: