28/3 Söndag 2010

                                            Datum: 2010-03-28 Tid: 21:49:28 Kategori: Vardagslyx
Idag är jag uppdaterarN med stort n.
Har precis druckit upp mitt yellow liptonte och Johan Falk står på på tv:n. Bläddrar dock mellan det och programmet Ballar av stål. Jag älskar blånekarn, haha han är så fantastisk! "Gratis knulla" istället för "Grattis Ulla" på tårtan. >< Förutom att ha letat runt efter barnvagnar hela dagen så var jag förut på en promenad med mamma. Vi gick i lagom fart runt Sigghusberg och det kändes välbehövligt. Magen känns rätt tung när man ger sig ut sådär, men nyttigt är det! När vi gick förbi brukshundsklubben kom där två små söta hundar. En var i koppel och en var lös. De såg ut som små mopsar och skällde för fulla muggar, gulligt!! Det är nästan så att Missan har grövre mjao än de där små hundarna, men bara nästan. ;D

Inget. Annat. Har. Hänt. Idag.

jag saknar min älskling <3

Justde det har blivit sommartid nu, härligt!
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: