Än är vintern här

                                            Datum: 2010-03-14 Tid: 17:17:15 Kategori: Photoshop

Jag erkänner, jag är idag skadad av actions. Men vem orkar med alla kritvita bilder med en alldels för blå himmel? Man får ju nästan bara huvudvärk av allt ljus.


Vättern är täckt av is en bra bit ut just nu. Det känns ganska häftigt att vandra omkring där på vattnet, dock var jag lite rädd för att isen skulle brista och förstöra både för mig och bebisen. Men den höll, tack och lov! Isen går en bra bit utanför piren som ni kan se på bild 2. Idag är det en tillsynes helt vanlig söndag, och jag borde ha lite söndagsångest eftersom helgen närmar sig sitt slut. Som tur är gör den inte det den här gången! Har studiedag både i morgon och på tisdag, och hur underbart skönt det är, det kan jag inte få fram med ord här i bloggen! Jag ska nog mestadels vila de här dagarna i alla fall, för jag känner att magen behöver det. Jag måste sluta med att ränna runt som jag gör, jag vill ju inte att något olyckligt ska hända med min och Johans lilla sötnos!

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: