Babbel

                                            Datum: 2010-03-07 Tid: 15:01:22 Kategori: Vardagslyx
Sitter och funderar på en ny design...jag kommer inte så bra överens med den fula headern! Skulle vilja ha en mer personlig sådan, och lite roligare. Vi får se om jag orkar göra en ny design. Det är ju roliga att koda, men det jobbiga är att det tar så lång tid! Ibland har man inte den tiden, och just nu känns det lite så. Jag borde verkligen plugga, och jag borde städa och mata djuren. Ändå sitter jag bara här och väntar på bättre tider.. Vi får se vart jag börjar sen, när jag väl börjar! Om jag börjar..

Johan har varit här hela helgen och det har varit myspys. Vi har inte gjort sådär speciellt mycket, eller just det! Vi kikade på Bröllopsfotografen i fredags här hemma hos mig. Jag är oerhört lycklig över att jag aldrig gick och såg den på bio för den var inte alls särskilt bra! Dock kanske den är likadan som Smala Sussie, alltså att det tar ett tag innan man tycker om den ordentligt! Jag började inte gilla Smala Sussie förrän jag hade sett den omkring 3 gånger tror jag.. Vi tittade även på Let's Dance, och jag blev faktiskt inte förvånad över att Willy fortfarande är kvar i tävlingen. Man kan ju undra hur långt han kommer gå!

Igår var det Melodifestivalen, och jag tyckte att det sög! Jag ville att Neo skulle gå vidare, för det var lätt den bästa låten! Men icke.. En tråkig ballad och en låt som låter precis som alla andra låtar gick istället vidare..Dock måste jag säga att låten I did it for love (den tråkiga balladen..) är väldigt fin och den skulle passa bra i en sorglig film eller något i den stilen! Dock inte lämpad för att skickas till final i Melodifestivalen.. Själva finalen ska jag i alla fall fira ordentligt with some nice friends, det ska bli trevligt!! :)

Jag kanske borde skriva med att jag sitter här och har lite krampliknande känslor i ryggen/revbenen. Kanske borde skriva hur jobbigt det är och hur fruktansvärt det känns, men jag struntar i det. Det är ju för tusan tecken på att jag är gravid, och det är jag glad över. Det ska inte vara smärtfritt att vara gravid i trettionde veckan! ;) Jag och Johan var ute på promenad förut (skulle till Njuta men det var stängt..) och min mage blev svinkall pga. för kort tröja och jacka. Jag var lite orolig att det skulle störa bebisen, men det verkar inte vara någon fara.

Usch, långt inlägg det här! Nu ska jag bädda min säng! :) Puss
1 kommentarer                                                                                                                    
  LYDIA

sv: Men tack snälla du :)

Ååh, då kanske man ska ta o se den då^^ Har inte heller sett orginalet, så jag har ju inte heller så mycket att jämföra med då^^

2010-03-07 l 15:43:42
Blogg/hemsida: http://lydiajosefine.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: