Bad Tuesday

                                            Datum: 2010-03-23 Tid: 10:38:19 Kategori: Blandat
God morgon gott folk!

Egentligen skulle jag ha suttit i skolan nu och haft affärsjuridik, men jag vågade mig aldrig iväg. Gick upp som vanligt i morse och åt, sminkade mig och sådär. Sen helt plötsligt så känner jag mig sjukt trött och ligger mig i soffan. Efter några minuter börjar jag må illa, och eftersom jag har en viss erfarenhet inom det området så känner jag att jag vilken minut som helst kommer att spy. Går omkring lite och funderar på vart jag ska spy, och försöker pressa ner lite vatten för att kanske må bättre. Det hjälper inte, och sekunden efteråt sitter jag hukad över toalettstolen.
Något som var nytt den här gången var att det gjorde så fruktansvärt ont i ansiktet att spy! Käken riktigt drog ihop sig och jag visste inte vart jag skulle ta vägen. I vanliga fall brukar jag få ont i magen, men nähä.

Nog om min äckliga lilla morgon. Dagen ska spenderas åt att plugga affärsjuridik som jag har prov i imorgon. Ska även läsa på lite fysik också, för klarar jag inte provet på torsdag så vet jag inte vad som händer.

Om ni mot all förmodan är intresserade av affärsjuridik så kan ni ju titta nedan vad det är jag ska kunna inför provet:

Anbud
Accept
Oren accept
Fullmakter

Hyresavtal
Uppsägning av hyresavtal
Olika sorters affärsavtal


m.m.
Haha okej det var alldeles för jobbigt att skriva med allt, men jag känner på mig att det där provet kommer vara sjukt jobbigt. Själva sakerna vi ska kunna kanske inte är så svårt, men det kommer antagligen vara sådana där konstiga frågor som man inte fattar...

Nu ska jag äta nåt! Även om jag inte är sugen så är min mage tom, och det är inte bra!
Hörs sen! ♥
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: