BMI-knapp

                                            Datum: 2010-03-09 Tid: 19:11:25 Kategori: Sjukt/roligt
Hahaha, jag skrattar så mycket åt en ful grej just nu. Räknade nyss ut mitt BMI och det visade 29. 29 betyder att jag är överviktig, och jag behöver gå ner 11 kg för att vara normal igen. Hade jag inte varit gravid hade jag antagligen mått ganska dåligt, men nu bryr jag mig verkligen inte. Jag hade inte brytt mig ens om det låg på 40 eller något sådant.. Det fula är att man på den här sidan kan få en BMI-knapp för sin blogg, och lägga i menyn eller vad man nu känner för. Haha, vem vill det? Är det så roligt med BMI att man vill att alla sina bloggläsare ska veta vad man har? Hmm...

Här är min knapp, bara för att det är så roligt:
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: