Finnar!

                                            Datum: 2010-03-26 Tid: 14:57:16 Kategori: Blandat
Ja, nu pratar jag inte om den där äckliga finnen som jag har fått i armhålan (hur är det möjligt!?) utan nu pratar jag om människor med finskt ursprung! Jag kom på idag att jag ständigt har finnar i min omgivning, till och med inuti mig själv! :O I skolan hänger jag med Milja (100%) & Anton (50%). Johan är även han 50% finsk och den lilla bebisen i magen är 25%. Haha jag vet inte varför jag skriver ut en massa procent här nu men, det är ju lite coolt. Kanske blir jag själv mer som en finne då om jag umgås med sådana.
Det jag ville komma fram till med det här värda inlägget är att jag älskar finnar! :D
1 kommentarer                                                                                                                    
  Milja

Haha, aww, we love you too ;D

2010-03-26 l 21:15:17
Blogg/hemsida: http://rawrsaidthelion.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: