Hemma från skolan

                                            Datum: 2010-03-08 Tid: 17:06:06 Kategori: Blandat
Goddagens i stugorna :}

Hade så jäkla ont i halsen i morse så jag funderade på att stanna hemma idag. Dock gjorde jag inte det utan tog mig upp och for iväg till school iklädd en hel hög med kläder. Lyckades även bli 35 kr fattigare eftersom jag, Susanne, Anton & Milja käkade på Sibylla. Jag & Susanne tog oss en varsin Fun Box och fick oss en liten pryl. En röd äggliknande sak...

Skolan flöt på som vanligt i alla fall, och nu ska jag baka! Måste baka en underbar liten god sak till projektarbetet och även fota den. Jag hoppas att den blir god i alla fall... har aldrig bakat det förut! Berättar mer sen. :}

Puss & kram
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: