Lördagen den 13 mars

                                            Datum: 2010-03-13 Tid: 10:43:37 Kategori: Vardagslyx
Solig lördag!

Vädret är underbart, och när jag har städat Nellys bur ska jag nog ställa ut den lite så att hon slipper garaget en stund. Den lilla sötnosen var inne en stund igårkväll och hon är så mysig när hon skuttar omkring och nosar och slickar på allt & alla. Dock slickade hon liite för mycket på mina byxor måste jag säga, det blev alldeles blött!

Idag är det MELODIFESTIVALSFINAL! Jag har mina favoriter faktiskt, och dem är Anna Bergendahl och Timoteij. Jag hoppas att de hamnar i topp, men man kan aldrig vara säker!
Ska i alla fall njuta av den här kvällen i form av en taco- singstar- och melodifestivalskväll, det ska bli kul! Ett litet gulligt gäng + Amadeus självklart! Hoppas jag i alla fall...Han kanske har annat för sig..?

Hmm, jag måste även göra rent Sixtens bur för den ser ut som ett helvete. All mat han får lägger sig på botten och blir brungrönt och vidrigt. Sedan luktar det så äckligt också. Igårkväll hade lilla Sixten sällskap av en spindel som satt på lampan och njöt av värmen, sött! Jag har faktiskt inte sett en spindel på år & dar, men jag lät den vara. Några minuter senare satt den på väggen. Jag antar att den var i min säng när jag sov i natt..

Nu hinner jag inte skriva mer här, jag har saker att göra!
Ha en fin dag, puss & kram!

Lovely pic!

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: