Måste. Ha.

                                            Datum: 2010-03-30 Tid: 14:27:52 Kategori: Vardagslyx

Elise Ryan Lace Dress SEK 389, Elise Ryan - NELLY.COM

389 kr/Nelly.com

Åh den är så sjukt snygg!! Under den senaste tiden har jag bara tänkt på kläder till den lilla bebisen, men den här ska jag banne mig köpa! En helt underbar färg, och blir det varmt i sommar ska jag använda den varje dag. Bebisen måste ju ha en snygg mamma också. ;) Dessutom ska jag snart färga håret mörkt, så kanske kan jag se ut som hon på bilden. ^^ + ett par kilon då förstås..
2 kommentarer                                                                                                                    
  Beatríce Bäckstrand

Jaså? Har du långa föräldrar? :)

2010-03-30 l 22:08:56
Blogg/hemsida: http://beabus87.blogg.se/
  Adam

Jag trodde seriöst att det var du på bilden! :O

2010-03-31 l 16:57:03
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: