Min sköna torsdag

                                            Datum: 2010-03-04 Tid: 17:59:26 Kategori: Blandat
Idag sken inte solen lika mycket som tidigare dagar, men den kom fram sen på eftermiddagen så jag är nöjd i alla fall. :} Skolan hade friluftsdag idag men gick inte dit eftersom jag hade viktigare saker för mig. Jag & Emelie har nämligen gått runt till de allra sista företagen och samlat in grejer till projektarbetet. Äntligen är vi färdiga med det..

Fredagar är för mig veckans skönaste dag eftersom jag endast har en lektion och slutar redan klockan 11, men morgondagen ser annorlunda ut (på grund av projektarbetet). Dock känner jag nu att jag hellre stannar kvar i skolan hela dagen och blir någorlunda färdig, än att jag sticker hem och ändå inte gör nåt vettigt.

Ett ställe som jag & Emelie idag besökte var fiket Syster yster i Tibro, och gud vilket underbar te jag drack där! Vanligtvis brukar jag sockra mitt te rätt rejält för att jag ska tycka om det, men idag krävdes endast en liten ynka sockerbit för att tillfredställa mina behov. ;D Det är ett bra betyg! Jag tror faktiskt att jag är sockerberoende..

När jag skulle ta bussen hem från Tibro till Hjo så möter jag Adam. Vi snicksnackar lite och kommer fram till att jag är väldigt kissnödig. Eftersom hans hus ligger på vägen hem till mig så fick jag låna toaletten där, och det var verkligen behövligt. Vilken kramp man kan få av att blåsan är full säger jag bara! Egentligen hade jag tänkt att dra mig hemåt efter toabesöket, men jag fastnade med gitarren i hans stuga. Det hela slutade med att vi satt där och skapade musik! En av oss hade elgitarren, och den andra hade den akustiska. Tro det eller ej men det blev faktiskt en riktigt härlig countrylåt tillslut! Härligt! :D Jag har den på hjärnan fortfarande.. Sedan fick jag skjuts hem, och SLAPP frysa ihjäl på hemvägen. Jag tappade nämligen min mössa idag, jag är fruktansvärt ledsen över det faktiskt. Min svarta goding! :( Nu kommer jag frysa huvudet av mig!

Jag har rätt mycket att skriva om idag känner jag, så jag gör helt enkelt så att jag skriver flera inlägg. Se det här som ett inlägg direkt ur en dagbok, det blir perfekt!
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: