Nu är det gjort!

                                            Datum: 2010-03-28 Tid: 20:09:42 Kategori: Julia
Okej idag är jag tråkig. Det enda jag skriver om idag är bebisen, bebiskläder, barnvagnar, graviditeten, förlossningen and so on. Ni bryr er säkert mindre om det än vad ni bryr er om en liten val som simmar omkring i ett kallt hav just nu, but it's still my life! :D För att öka på intresset lite så kan jag nu säga ytterligare en sak som rör bebisen - JAG HAR BESTÄLLT HEM EN BARNVAGN!!

Äntligen är det gjort, och det känns som om en tung sten precis har flugit ur mitt hjärta. Har haft panik hela dagen över hur, när och vad vi ska ha. Tittade lite på internet förut med mamma och hittade en fin vagn med bra tillbehör. MEN, 6500 kr?? Nej. Tack. Det har jag inte råd med, och det är verkligen inga pengar som jag vill lägga ut på en barnvagn. Kan man få en lika fin för 3000 så tar jag hellre det, även om risken är större att det är något fel...Dock känns det bra i nuläget, och jag hoppas att vagnen håller det den lovar! Annars blir jag grinig. ;)

Jag beställde hem följande:

1 kommentarer                                                                                                                    
  caj

Jag tror och hoppas att det blir kanon! hoppas den kommer snart så man får se den, och att den kommer i tid ;)

2010-03-29 l 10:00:21
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: