Onsdag 3/3 -10

                                            Datum: 2010-03-03 Tid: 09:18:39 Kategori: Blandat
God morgon :}

Jag blev så glad i morse när jag såg att solen sken idag med! När jag vaknade runt 5 så tyckte jag att det såg mulet ut, men det hann att ändra sig tack & lov. Anledningen till att jag vaknade så tidigt var att jag dels var kissnödig, och att jag dessutom var så torr i halsen/munnen av att ha andats genom munnen hela natten. Näsan är helt igentäppt och jag hade ingen nässpray för tillfället..

När jag hade gått nerför halva backen påväg mot bussen så slog det mig att jag glömt min mobil hemma, på mitt rum. Jag funderade lite kvickt över om jag skulle hämta den, men kom då på att jag förmodligen skulle missa bussen. Eftersom jag har en redovisning i samhällskunskap klockan 10 så kunde jag bara inte missa den! Jag får helt enkelt klara mig utan mobil idag, eller också åka hem och hämta den under håltimman...

Ikväll ska jag gå på bio med Anton & Milja. Vi ska se Alice i underlandet! Jag hoppas för allt i världen att den är bra, men det tror jag. Med sådana underbara skådespelare så kan den inte vara så mycket annat. Enligt vissa ska filmen vara väldigt... mörk.. Men Johnny Depps barn tyckte inte det, så vi får hoppas att den är bra ändå! :}

Finns det nåt mer att tillägga denna underbara morgon? Jag har väldigt ont i näsan just nu så jag sitter och funderar på om jag snart kommer att blöda näsblod. På vägen hit för en stund sedan så blev jag nästan påkörd av en lastbil, men jag klarade mig. Leon har varit lugn idag än så länge, men han kommer väl igång senare antar jag. Det är rätt skönt när han är lugn, för igår fick han in en riktig spark mitt på revbenet. Mitt under lektionen..
[Kan tillägga att jag känner mig ganska elak som säger Leon, för jag vet ju faktiskt inte ens om det är en kille. Men magkänslan säger mig det.. Om inte annat så menar jag Ayla!]

Nu ska jag köpa mig något i cafét, jag känner mig törstig!
Ha en fin dag allihop, puss och kram!

Jag kan skriva en recension om den sen!


1 kommentarer                                                                                                                    
  LYDIA

Ååh, Alice i underlandet!! Jag vill också seee^^ Var den bra tycker du?

2010-03-05 l 19:57:13
Blogg/hemsida: http://lydiajosefine.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: