Saker som ska inhandlas

                                            Datum: 2010-03-09 Tid: 16:48:42 Kategori: Julia

Letar man bara på rätt ställen så kan man ju faktiskt hitta riktigt fina prylar för riktigt bra priser. :} Vagnen (+ extramadrass & regnskydd) kommer gå på 3663 kr, sängen 895 och skötbordet/hyllan kostar 995. Åh vad mysigt det ska bli att ha allt här hemma sen, jag kommer ta bilder så att ni får se hur det blir. :} Vagnen ska vi köpa om bara 3 veckor!

2 kommentarer                                                                                                                    
  Cajsa

Den vagnen är så fin! kul att det börjar närma sig nu! De andra var också fint! Blir nog bra :D

2010-03-10 l 10:35:16
  anouk - Gravid

Ja men visst är det så:D



Vi kikade också på den vagnen faktiskt. Billigt som attan men blir en beg. Brio sing ist.

2010-03-12 l 09:24:18
Blogg/hemsida: http://anouk.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: