Sammandragningar

                                            Datum: 2010-03-14 Tid: 21:47:38 Kategori: Blandat
Usch vilka hemska sammandragningar!
Första gången som det faktiskt gör ont att ha dem! Eller också är det första gången som jag faktiskt på riktigt har det.

Har spenderat kvällen med att titta på Wipe Out och skrattat så att magen hoppar upp & ner. Jag älskar Felix Herngrens kommentarer. :} Skulle egentligen ha tittat på film nu, Luftslottet som sprängdes, men det blev inget med det. Johan glömde nämligen filmen. -_- Nåväl, jag är ju ledig i morrn så jag kanske kan se den då istället.

Har en ny design för övrigt. Egentligen inga större förändringar, bara lite nya färger och en ny header. Kände att det gröna var lite väl mörkt och burrigt. Det är ju trots allt vår nu, eller en början till det i alla fall. Det kommer antagligen att dyka upp lite förändringar till och från, när jag orkar och så. Men just nu är jag ganska nöjd i alla fall.

Nu ska jag snart sova, jag är sjukt trött!
Johan sover över också, mysigt!
Puss & Kram
2 kommentarer                                                                                                                    
  Mamma Wendela

Mysigt att vara gravid! STOOORT grattis!

2010-03-15 l 10:59:13
Blogg/hemsida: http://mammawendela.blogg.se/
  Sara

söta kaniner! :D

2010-03-15 l 16:14:50
Blogg/hemsida: http://beatlestokig.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: