Snicksnack

                                            Datum: 2010-03-29 Tid: 19:10:25 Kategori: Blandat
Nu har jag pluggat ideologier hela dagen. Har läst igenom pdf-filen, svarat på alla frågor samt fyllt i ideologischemat. Jag kan lite (typ det jag visste innan) men måste nog läsa på hela dagen i morrn också om jag vill ha något betyg i det här.

Förutom att ha pluggat idag så flyttade jag ut Nelly på altanen. Nu är det inte alls kallt längre så det här borde hon klara! Dock verkar hon inte trivas lika mycket i uteburen som i den andra, hoppas det blir bra ändå. Det är ju faktiskt inte lång tid kvar tills hon ska få vara i sommarburen. Då har hon gräääs, det borde hon tycka om!

Åt en banan alldeles nyss och jag trodde att jag skulle spy. Jag fattar inte varför jag fortsätter äta bananer när de bara bringar otur. Antingen är de vidriga eller också mår jag dåligt av dem. Nej, jag och bananer går inte ihop. Dock känner jag mig lite bättre nu så jag ska snart ut på en promenad med mor. Lite frisk luft sitter nog fint!

Ciao!
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: