Spådomskonst

                                            Datum: 2010-03-25 Tid: 20:22:13 Kategori: Vardagslyx
Dagen idag har varit allt annat än kort. Redan vid 6 i morse steg jag upp och gjorde mig i ordning, tog sedan 7.05-bussen till skolan. Det kändes verkligen inte bra att veta att jag skulle vara i skolan ända till klockan 17, men det var jag! Hade ett underbart omprov i fysiken idag, men jag tvivlar på om jag klarade den här gången. Jag gissar på att jag inte gjorde det, och det är inget gott tecken.

Min lilla mage har varit spänd hela dagen idag, kanske därför det börjar krampa lite nu. Måste. Ta. Det. Lugnt. Jag hatar att springa omkring så mycket som jag gör, även om det säkert är bra att jag fortfarande håller igång. Haha, men idag slog jag i magen när jag skulle sätta mig. Tänkte inte riktigt på att den sticker ut så mycket som den gör, så det blev att jag la magen på bordet istället för att sätta mig på stolen.

Något som är värt att skriva idag är att jag, Anton & Milja har spått varandra hela eftermiddagen. Otroligt spännande faktiskt. Jag vill tro på det, men samtidigt så kan man ju (om man tänker lite) relatera till precis varenda kort i korthögen och då är det ju ingen sport. >< Vi följde det keltiska korset till en början, och mitt första kort blev döden. Härligt där, haha. Fast det är inte så hemskt som det låter, för det står för utveckling och förändring (om jag minns rätt?!). Kanske inte utveckling förresten, men förändringar i alla fall!
Jag frågade även om lilla barnet (självklart) och tydligen kommer jag att bli väldigt kärleksfull mot det. Haha, det är ju bra det, men jag skulle akta mig för att bli fööör känslig. Ska bli! ;D

Sådär ja, ett litet inlägg från mig på torsdagskvällen. Nu ska jag ut och greja men Nelly lite. Hon ska få komma in i garaget nu på kvällen.
puss/kram
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: