Studiedag nr. 1

                                            Datum: 2010-03-15 Tid: 13:20:20 Kategori: Blandat
Det är grymt skönt att vara hemma idag, borde faktiskt gå ut och sola lite!
Den enda som har varit ute hittills idag är Missan, så det är väl på tiden att övriga också kommer iväg. Har dock inte bara slappat idag, utan faktiskt ringt ett par samtal gällande projektarbetet. Vet än så länge inte hur mycket det gav, men jag hoppas på det bästa. Det verkade bra i alla fall, särskilt det senaste. På lördag blir det en heldag i Tidaholm och på UF-mässan, hoppas att vi får sålt en hel del böcker! Det känns lite som att vi är ute i senaste laget, men jag tror att den kan fixa sig ändå! Sedan blir det toppenbra i slutet! :}

Planer för dagen är att (kanske) se den där jäkla filmen som inte blev av igår. Sedan är det ju sista avsnittet av Familjen annorlunda ikväll också, fy vad trist. Har följt hela serien och skulle gärna se mer avsnitt!

Johan sov över här inatt som sagt, och han är kvar än. Han och Adam sitter och spelar nåt spel medan jag och Missan befinner oss i rummet intill. Anna Bergendahls låt spelas på radion just nu, och jag ser att den hade en sövande effekt på katten som nu ligger i kökssoffan och sover. Hon har gått omkring här hemma idag och småpratat lite. En del av orden var nog till mig, fast eftersom jag inte förstår vad hon säger jämt så antar jag att hon tillslut började prata med sig själv. Det var nog mer givande än att försöka förklara något för en dum människa. Jag antar dock att det handlade om mat..  Hon gjorde ett försök till att spela gitarr, fast det gick inte så bra så hon speglade sig i den istället. Mysig info om lillkattis idag!

Hörs senare, puss / kram
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: