Studiedag nr. 2

                                            Datum: 2010-03-16 Tid: 09:45:56 Kategori: Vardagslyx
God morgon :}

Sista studiedagen idag men jag ska in till Skövde i alla fall. Det första jag ska göra är att köpa en T-shirt, för att sedan åka till ett tryckeri. Självklart handlar det om mässan som är på lördag, så det gäller att fixa och trixa lite inför den!

Sitter och tittar på Petra Mede Show som jag missade igår eftersom jag la mig så tidigt. Rätt bra!
Igår eftermiddag så såg jag äntligen Luftslottet som sprängdes. Jag tror jag säger som de flesta andra om den filmen: den var bra, bättre än tvåan men sämre eller i alla fall likvärdig som ettan. Som alltid när saker är slut så får jag lite ångest, jag vill se mer mer mer! Tänk sen när det inte kommer några fler Harry Potterfilmer :S Då blir det tråkigt!

Nu ska jag snart göra mig i ordning för att sedan dra iväg!

Mu på er! Ha en fin dag :}

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: