Otroligt!

                                            Datum: 2010-03-10 Tid: 17:41:15 Kategori: School
Åh vad underbart det är med en skinande sol, som värmer! Dock var den inte lika underbar förut på bussen hem när den gjorde så att temperaturen i bussen låg runt 100. Fordonet saknade även stötdämpare vilket gjorde att resan blev allt annat än behaglig, och jag trodde vid flera tillfällen att jag skulle svimma av syre/vätskebrist. Jag vart så varm att jag gick hela vägen hem från busshållsplatsen - mitt hus i bara tröjan.

I morgon är det föräldragrupp igen, och jag kan gå!! Hade först tänkt mig att ha ett prov i morrn under omprovstillfället, men det blev inget med det eftersom min lärare i just det ämnet inte är i skolan just nu. Dock är det bara bra, för jag vill i alla fall gå på 2 föräldragrupper.. de sista kan jag inte komma på! Pinsamt, men så är det när man har skola!

På tal om skola så fick jag reda på mitt religionskunskapsprovresultat (HELVETE VILKET ORD!) igår. J-E-S-U-S säger jag bara. Jag hade inte siktat in mig på något betyg alls (har slutat med det av nån anledning) utan gjorde bara så gott jag kunde. Tänkte att jag kanske kunde få ett G+ eller VG- eller något i den stilen. Vad tror ni att jag fick? MVG! Det är inte likt mig, och jag kan svära på att det aldrig lär ske igen. Haha, tänk att det skulle ta så många år innan jag fick ett riktigt fint betyg, med guldstjärna och allt. Värt att minnas! I morrn har jag ett fysikprov också, och jag har lovat att Anton ska få 10 000 kr av mig om jag får VG på det. Som ni säkert förstår så är jag värdelös på allt vad gäller fysik, och det är ett UNDER om jag ens får godkänt.

Btw så börjar vårt projektarbete närma sig slutet! Jag är så lycklig över det, för det är så MYCKET jobb!
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: