Lycka

                                            Datum: 2010-03-23 Tid: 18:51:58 Kategori: Julia
Borde verkligen läsa på affärsjuridiken nu, men det är så jobbig text i boken. Så otroligt många ord vilket gör att allting bara blandas ihop till en obegriplig smet! Och här talar jag inte om en god kladdkakesmet, utan snarare någon vidrig blomkålssmet. Hur som helst, det jag tänkte skriva om den här gången är min mage! Min underbara gravida mage. Det är tur att jag har tagit så många bilder på den vecka efter vecka, för man tänker faktiskt inte på att den växer. Det enda jag tänker på är att rörelserna och sparkarna blir allt mer kraftiga, vilket såklart är positivt eftersom det bevisar att barnet växer! Bra att jag har så många bilder som kan visa utvecklingen :D

Nu är det inte ens 2 månader kvar till BF, LYCKA!
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: